Uus ohutussaar segab teehooldust

Jaan Olmaru
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AS Tänavapuhastuse Tartu osakonna juhataja Toomas Joost mõõtis eelmisel neljapäeval koos oma kolleegiga, kui suur vahe jääb Jakobi-Laia tänava ristmiku uue ohutussaare ja kõnnitee äärekivi vahele. Projekti järgi pidi see olema kolm meetrit, tegelikult oli vahe isegi 10 sentimeetrit laiem. Suurte sahamasinate jaoks jääb aga sellest väheks, sest sahad on 3,6 meetrit laiad.
AS Tänavapuhastuse Tartu osakonna juhataja Toomas Joost mõõtis eelmisel neljapäeval koos oma kolleegiga, kui suur vahe jääb Jakobi-Laia tänava ristmiku uue ohutussaare ja kõnnitee äärekivi vahele. Projekti järgi pidi see olema kolm meetrit, tegelikult oli vahe isegi 10 sentimeetrit laiem. Suurte sahamasinate jaoks jääb aga sellest väheks, sest sahad on 3,6 meetrit laiad. Foto: Kristjan Teedema

Jakobi ja Laia tänava ristmikule ehitatud ohutussaar asub kõnniteele sedavõrd lähedal, et suurtel teehooldusmasinatel tekib probleeme kitsa koha läbimisega.

«Ma arvan, et nibin-nabin lähevad läbi, aga igal juhul on jama,» ütles kõnealust piirkonda hooldava AS Tänavapuhastuse Tartu osakonna juhataja Toomas Joost. Ta lisas, et ümberehitatud ristmik teeb hooldusfirma töö oluliselt keerulisemaks.

«See raskendab meie tööd oluliselt, aga ega see kedagi ei huvita,» oli Joost pettunud, et ristmiku projekteerimist nendega läbi ei arutatud. AS Tänavahooldus kasutab talvel linna peatänavatel lume lükkamiseks suuri sahamasinaid, mille sahad on 3,6 meetrit laiad. Möödunud neljapäeval tehtud kontrollmõõtmine aga näitas, et Jakobi tänava kõnnitee äärekivi ja uue ohutussaare vahe oli vaid kolm meetrit ja 10 sentimeetrit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles