Peaminister Taavi Rõivas tõi välja, et kui kohalikel valimistel tundus Eerik-Niiles Krossi ja IRLi kampaania uudne ja huvitav, siis europarlamendi valimiste kampaaniana ei pruugi samad võtted töötada.
Rõivas: IRLi kampaania mõjub sama supi soojendamisena
Kuku raadio saates «Nädala tegija» kommenteeris peaminister Taavi Rõivas muuhulgas Euroopa Parlamendi valimiste kampaaniaid.
Rõivas tõi välja, et Isamaa ja Res Publica Liidu (IRL) ja Eerik-Niiles Krossi kampaania tundus kohalikel valimistel uus ja põnev, ent ta kahtleb, kas samad võtted mõjuvad ka europarlamendi valimistel.
«Sama supi üles soojendamine mõjub iseenda kordamisena,» arvas Rõivas, kelle hinnangul ei pruugi Putini korruptsiooni toomine europarlamendi kampaaniasse olla tulemuslik.
Saates küsiti ka Rõivaselt, kas erakondadel on valimiskampaania ideed otsa saanud. Meediaväljaannete esikaantel on viimasel ajal ühesugused reklaamid, kus erakonnad halvustavad üksteise kandidaate ja seovad neid Venemaa huvidega.
Nii sidus Reformierakond Edgar Savisaare oma kampaanias Venemaa presidendi ning Kremliga. IRL seob oma tänases kampaanias jällegi Andrus Ansipit ja Edgar Savisaart Venemaaga.
Taavi Rõivas avaldas lootust, et Reformierakonna valimisreklaamid tutvustavad tulevikus enam ka erakonna seisukohti ning seda, mida erakond tegelikult valimistel oluliseks peab.
«Saame saata (Euroopa Parlamenti) ainult kuus inimest, see on väga oluline, kes need kuus on - kas nad suudavad midagi ära teha, kas sõnal on kaalu,» toonitas Rõivas, kes ennustab Reformierakonnale kahte kohta.