Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2009/02/05/128464t1h97ff.jpg)
Swedbanki kaubandusettevõtete küsitlusest selgus, et kuigi e-kaubandus on Eestis praegu peamiselt spetsiaalkaupu müüvate ettevõtete pärusmaa, kasvab e-kaubanduse osakaal kaubanduses nii Eesti kui ka välismaistest e-poodidest tehtud ostudest järgneval kolmel aastal kaupmeeste hinnangul koguni 21 protsendini. E-kaubanduse arengut takistab ettevõtjate arvates peamiselt nõrk usaldus e-poodide vastu ja tarbija harjumus tooteid vaadata-katsuda. Siiski kavandatakse järgnevatel aastatel investeeringuid nii IT-lahendusteks kui ka e-poodide turundamiseks, vahendab pank.