Ettevõtted ootavad e-kaubanduse osakaalu kasvu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ülikooli raamatukogu internetipood.
Ülikooli raamatukogu internetipood. Foto: TÜ raamatukogu

Swedbanki kaubandusettevõtete küsitlusest selgus, et kuigi e-kaubandus on Eestis praegu peamiselt spetsiaalkaupu müüvate ettevõtete pärusmaa, kasvab e-kaubanduse osakaal kaubanduses nii Eesti kui ka välismaistest e-poodidest tehtud ostudest järgneval kolmel aastal kaupmeeste hinnangul koguni 21 protsendini. E-kaubanduse arengut takistab ettevõtjate arvates peamiselt nõrk usaldus e-poodide vastu ja tarbija harjumus tooteid vaadata-katsuda. Siiski kavandatakse järgnevatel aastatel investeeringuid nii IT-lahendusteks kui ka e-poodide turundamiseks, vahendab pank.


Kui kaubandusettevõtete uuringust selgus, et 56 protsenti küsitletud ettevõtetest plaanib järgneva kahe aasta jooksul oma kaubanduspinda laiendada või uusi kauplusi avada, siis e-poode kavatseb järgneva kahe aasta jooksul avada neist siiski vaid viis protsenti

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles