Kõige kallim Brüsseli-pilet on Tunne Kelamil

Tuuli Koch
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pm

Eurovalimiste suurim reklaamitellija oli Isamaa ja Res Publica Liit (IRL), kes tegi telekampaaniat koguni kaheksa nädalat, mis on üsna erakordne riigikogu valimiste puhul, europarlamenti pääsemisel kohe kindlasti.

Lõplikud valimiskokkuvõtted-rahasummad selguvad erakondadel pärast jaanipäeva, kuid puhtalt reklaamipilti arvestades läks oma esinumbri, europarlamendi saadiku Tunne Kelami Brüsselisse saatmine kõige kallimaks IRLil.

Loomulikult kaasnevad telereklaamide puhul n-ö letihinda arvestades teinekord isegi kuni 70–80 protsendi suurused allahindlused ning IRL võis saada supersoodsa lepingu, et näidata oma reklaame kümnes telekanalis: Fox, Fox Life, Kanal 11, Kanal 12, Kanal 2 (suurim panus), National Geographic, Sony Entertainment TV, Sony Turbo, TV 3 ja TV 6. Keskerakond tegi reklaami 11 kanalis, kuid seda nelja nädala jooksul. Sotsiaaldemokraatlik Erakond (SDE) ja Reformierakond piirdusid viie kanaliga ja samuti nelja nädalaga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles