ARKi lonkav infosüsteem jätab liikluskindlustuseta

Mirjam Mäekivi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
ARK.
ARK. Foto: Egert Kamenik

Liikluskindlustust sõlmida soovinud klient pidi kannatama järgmise päevani, sest registriandmed ei jõudnud õigel ajal firmani.

Liikluskindlustust pakkuvaid ettevõtteid ühendava Eesti Liikluskindlustuse Fondi juhatuse esimees Kristjan Niinemaa tõdes, et alates aprillist, mil registribüroo uus infosüsteem juurutati, on probleemsete juhtumite hulk suurenenud, kirjutab ajaleht Postimees. Täpsemat menetluste arvu ta öelda ei osanud.

«Meie lubadus klientidele on, et 98,5 protsenti ajast on süsteem üleval; millest lähtub siinkohal ARK, ei julge pakkuda,» lausus Niinemaa.

Liiklusregistri infosüsteemi projektijuhi Viljar Mooritsa sõnul tulenes andmete hilinemine sellest, et selle teisipäeva pärastlõunal töötamast lakanud süsteemi ei õnnestunud arendajal tööpäeva lõpuks valmis saada.

Varem nii töötajate kui ka klientide seas nurinat tekitanud infosüsteem on Mooritsa kinnitusel viimastel kuudel toiminud üldjoontes tõrgeteta. «Juuni algusest on esinenud probleeme andmebaasi serveriga, mis on toonud kaasa ka ajutisi liiklusregistri seisakuid,» lausus ta.

Moorits ütles, et 4. juunil loodi maanteeameti ja infosüsteemi arendaja koostöös ühine kriisimeeskond, mis töötab ööpäev läbi, riskide maandamiseks alustab tuleval nädalal tööd ka uus andmebaasi server.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles