Flow rabas afrofuturismiga

Silvia Urgas
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Flow’ sinisesse telki oli tihtipeale täiesti võimatu sisse mahtuda.
Flow’ sinisesse telki oli tihtipeale täiesti võimatu sisse mahtuda. Foto: Flow Festival / Jussi Hellsten

Flow’ festival on võimalus näha esinejaid, kes Eestisse ei jõua.

Kolm päeva tänavusel Helsingi Flow’ festivalil ei jäta mingit kahtlust: põhjanaabrite muusikafestivalide lipulaev seilab lõunanaabrite Positivusest tublisti ees. Rääkimata ühestki Eesti popmuusikaüritusest. Väga julmalt lahterdades leiab Flow’l oma nii roki-, elektroonika- kui hiphopifänn, kui oled aga kõigesööja, rebitakse su süda ja jalad programmist valikuid tehes ja ühelt kontserdilt teisele joostes lihtsalt katki.

Samu trenditeadlikke hips­tereid, keda Flow’ programm ligi meelitab, pahandas viimasel hetkel välja kuulutatud reedene lisaesineja Skrillex. Mina võtsin uudise rõõmuga vastu, sest kus mujal näha dubstep’i vihatuimat postripoissi täies hiilguses. Skrillex kargas ülienergilise Duracelli-jänkuna plaadimängija taga ringi ja rahvas hullus. Meenus naljapundi The Lonely Island DJ-kultuuri parodeeriv video «When Will the Bass Drop?», kus diskor võib puldi varjus rahus muna praadida, publik ootab nagunii ainult tummist bassiheli.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles