Rohkem poepinda Eestisse ei mahu

Kadri Hansalu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja kontserni juht Raul Puusepp peab poepidamise juures kõige tähtsamaks tarka planeerimist: kuidas, millal, millist ja kui palju kaupa tellida. Lipsuriiulis ei tohi kunagi lips läbi olla, sest see tähendab saamata jäänud raha.
Tallinna Kaubamaja kontserni juht Raul Puusepp peab poepidamise juures kõige tähtsamaks tarka planeerimist: kuidas, millal, millist ja kui palju kaupa tellida. Lipsuriiulis ei tohi kunagi lips läbi olla, sest see tähendab saamata jäänud raha. Foto: Jaanus Lensment

Nii hästi koheldud tarbijaid kui Eestis ei leia naljalt kusagilt, leiab Tallinna Kaubamaja kontserni juht Raul Puusepp.

Eesti majanduskasvu on juba pikalt üleval hoidnud sisetarbimine, mis iga kuuga üha kasvab. Kaupmeeste liidu ja Tallinna Kaubamaja kontserni juht Raul Puusepp ütles, et see tuleb mitme teguri koosmõjust, kuid kaua kesta ei saa.

Viimastel kuudel on jaemüügi maht olnud väga suur. Kõik suvekuud on olnud võrdväärse või suurema müügiga kui mullune jõulukuu. Kui normaalne see olukord on?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles