Tudeng juhendab õpilase uurimust

Aime Jõgi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu tervishoiukõrgkooli üliõpilane Juliana Baranova (vasakul) ja Jaan Poska gümnaasiumi õpilane Meriliin Kade saavad kokku iga paari nädala tagant, et läbi arutada, kas Meriliini kõik vahepealsed eesmärgid uurimistöö tegemisel on täidetud.
Tartu tervishoiukõrgkooli üliõpilane Juliana Baranova (vasakul) ja Jaan Poska gümnaasiumi õpilane Meriliin Kade saavad kokku iga paari nädala tagant, et läbi arutada, kas Meriliini kõik vahepealsed eesmärgid uurimistöö tegemisel on täidetud. Foto: Kristjan Teedema

Üheteistkümnenda klassi õpilane Meriliin Kade murdis juba kevadel pead selle üle, millist teemat oma uurimistööks valida. Ta teadis, et kui jätta otsustamine sügiseks, võib talle vajalik aineõpetaja juhendamistega juba ülearu koormatud olla.

Jaan Poska gümnaasiumis õppiv Merilin Kade meenutas, et kui ta kümnenda klassi bioloogiapraktikumide ajal sattus Oomicumi laboritesse, märkas ta, et kõik meditsiiniga seotu tundub talle väga põnev.

Näiteks on ta tähele pannud, et paljud inimesed räägivad glu­teenist ehk teraviljavalgust. Küll on keegi, kes on glu­tee­nivabal dieedil, või siis on keegi, kes ei tohi üldse gluteeni tarbida.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles