Gucci pole enam popp

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SIPA/Scanpix

Luksuskaupade ostjad soovivad, et ostetud kaup oleks ühtlasi eksklusiivne.

Pruukis Kristiina Ojulandil möödunud aasta kevadel ilmuda Reformierakonna skandaalsele volikogu koosolekule kalli Hermès’ kotiga, kui seda pani tähele ajakirjandus ning koti hind muutus üldrahvaliku arutelu objektiks. Paljudele siiski ei meeldi enam, et inimesed tänavalt panevad nende käekottidele hinnasilte, ning nad loobuvad seetõttu Gucci ja teiste tuntud luksuskaupade tootjate käekottidest väiksemate tootjate kasuks.

«Mina ei taha, et keegi vaatab mind tänaval ning teab kohe, kes disainis koti, mida ma kannan, ja kui palju ma selle eest maksin,» ütles majanduslehele The Wall Street Journal Milanos asuva ettevõtte 35-aastane juht Helen Nonini, kes müüs ära peaaegu kõik oma Gucci kotid. «Ma ei soovi saada lahterdatud mingisse kategooriasse,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles