Piltuudis: kes ja kuhu saadab?

Jonatan Karjus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ööklubi Mishka reklaamkampaania
Ööklubi Mishka reklaamkampaania Foto: Lugejapilt

Tallinna linnapilti ilmus reklaamplakat, mis soovitas inimestel minna *ittu. Tegemist on ööklubi Mishka reklaamkampaaniaga.

Ööklubi Mishka esindaja kinnitas Postimehele, et tegemist on klubi reklaamiva plakatiga. Küsimuse peale, kuhu inimesi saadetakse, vastati meile, et reklaami sisuline mõte selgub nädala pärast. «Näiteks, kui panete sinna tugeva P ette, siis tähendab see, minge pittu,» sõnas ööklubi esindaja.

Klubi esindaja sõnul ei ole sõna pittu seetõttu välja kirjutatud, et reklaam tekitaks inimestes huvi. Ööklubi sõnul rohkem selliseid plakateid linnapilti ei plaanita tuua.

Tallinna Ettevõtlusameti kohalike maksude osakonna juhataja Riina Koidu sõnul ei sobi ameti arvates reklaam linnapilti, kuna see on vastuolus heade kommete ja tavadega ning on mitmeti mõistetav. «Ei ole arusaadav, kes ja mida reklaamib ning millist eesmärki teabe eksponeerimisega soovitakse saavutada,» sõnas Koit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles