Kas teenindus sõltub välimusest?

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Öeldakse, et esmamulje on kõige olulisem ja välimusest sõltub, kuidas sinusse suhtutakse. Tegime erinevate mobiilifirmade esindustes katse, et näha, kas see arvamus ka paika peab.

Teisipäeva õhtupoolik, väljas on hämar. Peas kohev soeng, näos viimistletud meik ja seljas hinnaline mantel – nii astun sisse Tallinna kesklinnas Viru keskuses asuvasse Elisa esindusse. Ma ei pea ootama minutitki, kui juba tervitab mind lahkel toonil klienditeenindaja Liina. Palun tal soovitada telefone, mis ennekõike teevad kvaliteetseid pilte. Lisan, et hinnaklass ei ole oluline.

Ilma pikema jututa soovitab ta Sony nutitelefone ning osutab klaaskapis ilutsevale 20,7-megapikslise kaameraga telefonile Sony Xperia Z3 (hind 649 eurot). Samas märgib teenindaja, et selle ja pisut vanema mudeli Sony Xperia Z2 hinnavahe on päris suur ja ega seda nii palju ka uuendatud ole, et kohe kallima peaks võtma. Kõige parem esikaamera on tema sõnul Huawei Ascend P7-l. «Saab selfie’sid teha,» hakkame mõlemad naerma. Liina ütleb, et ostetakse kõike, igal tootjal on oma lipulaevad ja eks kõige võimsamad nutitelefonid ole ka kõige kallimad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles