Must äri e-kaubanduses vohab täie hooga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Marge Tubalkain.
Marge Tubalkain. Foto: Liis Treimann

Eraisikuist vahendajad ei vastuta tihti enda müüdud kauba eest, nad ei tasu makse ning nende tegevuse tõkestamine on väga keeruline.

«2012. aastal jäi Facebookis ja Buduaaris silma mõnikümmend aktiivset ettevõtjaks registreerimata eraisikust e-kauplejat, kes olid oma äritegevuse edendamiseks loonud kõlavate nimedega poed. Nüüdseks on selliseid poepidajaid juba mitusada, kelle fännide arv varieerub tuhandest 22 000ni,» ütles E-Butiigi omanik ja e-kaubanduse liidu juhatuse liige Signe Kõiv.

Tellimine on lihtne, imeodavalt saab tellida nii rõivad, kodukaupu kui elektroonikat. Tarne võtab 15–60 päeva ning tihti tuleb kaup ilma täiendava postikuluta otse koju.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles