Eraisikuist vahendajad ei vastuta tihti enda müüdud kauba eest, nad ei tasu makse ning nende tegevuse tõkestamine on väga keeruline.
Tellijale
Must äri e-kaubanduses vohab täie hooga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«2012. aastal jäi Facebookis ja Buduaaris silma mõnikümmend aktiivset ettevõtjaks registreerimata eraisikust e-kauplejat, kes olid oma äritegevuse edendamiseks loonud kõlavate nimedega poed. Nüüdseks on selliseid poepidajaid juba mitusada, kelle fännide arv varieerub tuhandest 22 000ni,» ütles E-Butiigi omanik ja e-kaubanduse liidu juhatuse liige Signe Kõiv.