Prantsuse režissööri Gaspar Noé film esitab vaatajale mitte ainult intellektuaalse, vaid ka füüsilise väljakutse, sest film on üles võetud käsikaameraga ja filmitud peategelase 
vaatepunktist. Ujuv ja lainetav pilt ning kiirelt pöörlev kaamera võivad vaatajas esile kutsuda merehaiguse sümptomid.
Prantsuse režissööri Gaspar Noé film esitab vaatajale mitte ainult intellektuaalse, vaid ka füüsilise väljakutse, sest film on üles võetud käsikaameraga ja filmitud peategelase vaatepunktist. Ujuv ja lainetav pilt ning kiirelt pöörlev kaamera võivad vaatajas esile kutsuda merehaiguse sümptomid. Foto: Kaader filmist

Prantslased mõtlesid välja kinokunsti, aga läbi kinoajaloo leiame hulgaliselt näiteid, kus prantslased käituvad oma lapsega kui väljakutseid esitavad vanemad, paigutades filmi erinevatesse piirsituatsioonidesse ja põhimõtteliselt sundides teda pidevalt tundmatus kohas vette hüppama.

Kommentaarid
Copy