iDeal kampaania

Kornõševa peab oma vallandamise põhjust poliitiliseks

Margarita Kornõševa.

FOTO: arhiiv

Delfi venekeelse toimetuse ajakirjanik Margarita Kornõševa peab oma vallandamise põhjust poliitiliseks.

«Vallandamise teade tabas mind nagu kirves pähe, eriti kui arvestada, et vallandamine toimus päevapealt, ilma kuuajase etteteatamiseta,» ütles Kornõševa venekeelsele Postimehele.

Ta märkis, et kuna tema vallandamine õnnestus alles kolmandal katsel, siis on selge, et selle põhjus oli poliitiline.

«Delfi peatoimetaja Urmo Soonvald ütles mulle kolmapäeva hommikul, et minu materjalid on provokatiivsed ja kahjustavad tööandjat. Soonvaldi sõnul kaotavad Delfi ja Eesti Päevaleht oma allikaid, kes ütlevad, et nemad ei soovi  teha koostööd ajakirjandusväljaandega, kus töötab Kornõševa,» rääkis ta.

Kornõševa lisas, et talle pole tööandja kunagi teinud kirjalikke või suulisi hoiatusi stiilis, et «kui sa mingil teemal kirjutad, siis sind vallandatakse».

«Mõned minu materjalid on küll põhjustanud toimetuse sees arutelusid, kuid mitte viimasel ajal. Olen oma artiklites andnud alati sõna kõikidele osapooltele,» lisas ta.

Delfi uudisteportaal lõpetas eile töösuhte oma artiklitega palju vastakaid reaktsioone tekitanud Delfi venekeelse toimetuse ajakirjaniku Margarita Kornõševaga.

Delfi peatoimetaja Urmo Soonvaldi sõnul oli Kornõševaga töösuhte lõpetamiseks mitu ajas kasvanud põhjust. «Ta ei pööranud tähelepanu tööandja korraldustele ja rikkus töökohustusi, mis puudutasid nii lugude toimetamist kui tasakaalu. Lisaks on tema ajakirjanduslik tegevus kasvatanud usaldamatust meie toimetuse vastu,» ütles Soonvald venekeelsele Postimehele.

Soonvald märkis, et aastate jooksul on Kornõševaga neist teemadest räägitud korduvalt, nii kahekesi kui suuremas seltskonnas, aga kahjuks jäi ta enda poolt valitud ideoloogiale kindlaks.

«Mul on kahju, et kaotasime kogemustega ajakirjaniku, aga kaalutlused ja väärtused, mille alusel me töösuhte lõpetasime, on kogemustest olulisemad,» ütles Soonvald.

Margarita Kornõševa tegeles Delfi venekeelses toimetuses viimasel ajal uuriva ajakirjandusega. Avalikkuses on teda korduvalt süüdistatud Kremli-meelsuses.

Tagasi üles