Apple pani püsti raadiojaama

Kuldar Kullasepp
, reklaamtoodete ja eriprojektide juht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Apple’i juhtivtöötaja Eddy Cue esitlemas Beats 1 raadiot, mis saanud Apple Musicu üheks tõmbenumbriks.
Apple’i juhtivtöötaja Eddy Cue esitlemas Beats 1 raadiot, mis saanud Apple Musicu üheks tõmbenumbriks. Foto: AP/Scanpix

Täpselt nädal tagasi ootasid paljud põnevusega iOS-platvormi uuendust, mis ühtlasi avas uue Apple Musicu muusika voogedastusteenuse. Korraga maailma sajas riigis kasutusele võetud teenusega konkureerib Apple nüüd ka Eestis.

Esimesel aktiivsel kasutusnädalal on ilmnenud nii teenuse eelised kui ka puudused. Nii nagu konkurentidel Spotifyl ja Deezeril on voogedastusteenusel kaks peamist viisi, kuidas inimestele muusikat pakkuda. Ühelt poolt on tarbijal võimalus ise otsida ja hallata oma lemmikmuusikat, teisalt aga soovitatakse talle uut (ja ka vana) muusikat.

Ehk on asi lihtsalt kasutajaliideses ja harjumustes, kuid just oma lemmikute haldamine tundub Spotifys kiirem ja mugavam. Samuti pääseb kiiremini ligi kuraatorite koostatud soovituslike playlistʼideni, sõltumata sellest, milline muusika inimesele meeldib.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles