Turismiturundajad võtsid Saaremaa reklaamimisel appi Saarte Hääle ajakirjaniku Raul Vinni talisuplejate foto baasil tehtud ülisuure messistendi, mis esimesel väljapanekul Peterburis sai publiku väga sooja vastuvõtu osaliseks.
Saaremaa promob end messidel talisuplejatega
«Selles on seda crazy ja isikupära mõõdet, milleta tänapäeva reklaam ei tööta,» iseloomustas messistendi jaoks valitud fotot Kuressaare turismiinfokeskuse juhataja Karmen Paju, lisades, et foto on talvine ja kannab endas turismihooaja pikendamise strateegia sõnumit – ootame külastajaid aastaringselt, kirjutas Saarte Hääl.
Paju sõnul otsisid nad fotot permanentse 3x4 m suuruse messistendi tarbeks paar kuud ja nii töötati läbi mitusada pilti ning seejuures tuli arvestada, et turismiturunduses on oluline kliendi tähelepanu köitmine, positiivse emotsiooni tekitamine ja seotus sihtkohaga.
Kuressaare osalemine Inwetexi turismimessil Venemaal Peterburis sai teoks tänu Eesti-Läti programmist toetatavale projektile «Üks puhkus, kaks riiki».
Projekt aitab Kuressaare ja Ventspilsi linnal ning Talsi turismiinfokeskusel tutvustada Saaremaad ja Kuramaad puhkuse veetmise paigana.