Quelle vabandas võlanõudja saadetud valeteadete pärast

Martti Kass
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahakott
Rahakott Foto: SolarPix / Scanpix

Kataloogikaubamaja Quelle vabandas täna oma klientide ees, kes said firma järelmakse haldava Lindorff Eesti AS´i  käest ekslikult võlgnevuse teate.

«Quelle vabandab oma klientide ees, kes said Quelle järelmakse haldava firma Lindorff  Eesti AS´i   käest ekslikult võlgnevuse teate ning ei saa oma maksete olukorra kohta Lindorff Eesti AS´i klienditelefoni ülekoormuse tõttu kiiret infot,» teatas ettevõte täna.

«Quelle teeb omalt poolt koostöös Lindorff Eesti AS´iga kõik, et tekkinud segadust lahendada.»

Quelle kliendiarvelduste osakonna juhataja Eneken Helgand kinnitab juhtunut ning vabandab siiralt kõigi klientide ees, kellele ekslikult võlgnevuse teade saadeti.

«Soovitan klientidel kõigepealt kontrollida üle oma maksed ning seejärel võtta ühendust Lindorff Eesti AS´iga e-maili teel aadressil vastus@lindorff.ee. Quelle teeb ka enda poolt kõik, et meie kliendid saaksid kiire lahenduse probleemile.»

Alates esimesest augustist tehtud järelmaksutellimuste puhul on maksete haldajaks ning krediteerijaks Quelle ning tulevikus peaks kliendi jaoks järelmaksu tellimuste tegemine ning haldamine lihtsamaks ning kiiremaks minema.

«Hetkel oleme  arendamas ka e-poes järelmaksusüsteemi, et klient saaks võimalikult ülevaatliku ja detailse informatsiooni oma arvetest, maksetest ja maksta olevatest summadest mugavalt e-poodi sisse logides,» lisas Eneken Helgand.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles