Kiil organiseeris laevadele kallimad mootorid

Risto Berendson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Merendusringkondades tekitavad küsimusi uute parvlaevade ehitusega seonduvad detailid, mis tehniliselt on kuriteokahtlustuse saanud sadamajuhtide vastutus.

Näiteks laevaehituse järelevalve. Kui Vjatšeslav Leedo laevadel saadi hakkama ühe järelevalvajaga, siis riik kavatseb selleks palgata kaheksa inimest. Järelevalvet teeb rahvusvahelise mõõtmega Baltic Workboats, mis ehitab väikelaevu laiale maailmale.

Hiljutiste uudiste valguses tekitab tagantjärele hulga küsimusi järelevalvaja kiire leidmine projektile. «Kui polnud leitud isegi veel parvlaevade ehitajat, käis [Ain] Kaljurand (Tallinna Sadama eksjuht – toim) juba parlamendis komisjonis ja ütles, et järelevalvet hakkab tegema Baltic Workboats, ilma mingi konkursita. See tundus kummaline,» meenutas üks riigikogu liige.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles