Agentuur tahab kulutada miljoneid küsimärgiga projektide reklaamiks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kliima- ja energiaagentuuri juhiks määratud Kristiina Rebane, roheliste eestkõneleja Marek Strandbergi kaasvõitleja, tunnistas eile, et eelarve on küll kasin, kuid reklaamist ei loobuta.
Kliima- ja energiaagentuuri juhiks määratud Kristiina Rebane, roheliste eestkõneleja Marek Strandbergi kaasvõitleja, tunnistas eile, et eelarve on küll kasin, kuid reklaamist ei loobuta. Foto: Peeter Langovits

Riigikogu heakskiidul loodud kliima- ja energiaagentuur kavatseb kulutada kuni üheksa miljonit krooni, et reklaamida toetusprojekte, mille jaoks neil raha pole.


Riigihange, mille võitja peab tegema kuni üheksa miljoni krooni eest reklaame mitmesugustele programmidele, kuulutati välja oktoobri lõpus. Tähelepanuväärne on, et valitsuselt 86 miljonit krooni stardiraha saanud agentuuril on vaba raha veel vaid 17 miljonit krooni, mille eest rohelisi projekte ellu viia.

Agentuuri juht Kristiina Rebane kinnitas, et reklaami on igal juhul kavas teha, kuid ta tunnistas samas, et järgmise aasta riigieelarves pole energiaagentuurile ette nähtud ühtegi krooni programmide jaoks, mida ta reklaamida tahaks.

Plaanid on agentuuril aga suurejoonelised. Näiteks mõlgub mõttes programm elektriautode toetamiseks: elektriauto ja tavaliste autode hinnavahe võiks sellest huvitatud eraisikutele või ka näiteks taksofirmadele kinni maksta.

Kui aga riik otsustab energiaagentuuri ambitsioonikate projektide tarvis raha mitte anda, reklaamib agentuur oma seniseid projekte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles