Arvutiga mängimisest on saanud pereharrastus

Kuldar Kullasepp
, reklaamtoodete ja eriprojektide juht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Praegu tuntakse virtuaalreaalsust peamiselt meelelahutuses, tegelikult on sel suur potentsiaal ka teadusmaailmas.
Praegu tuntakse virtuaalreaalsust peamiselt meelelahutuses, tegelikult on sel suur potentsiaal ka teadusmaailmas. Foto: Reuters/ScanPix

Esimeste personaalarvutite levikuga said populaarseks ka arvutimängud. Üha rohkem lapsi istus pikki tunde ja isegi päevi kuvari ees ning mängis. Lapsevanemad olid mures: pere väikseimad ei liiguta end piisavalt, rikuvad silmi ja ilmselt ei mõju see hästi psüühikale. Ajad on aga muutunud.

Tollased mängijad on nüüdseks saanud ise lapsevanemaks ning ka mängud arenenud vahepeal meeletu kiirusega. Kõik see kokku on muutnud suhtumist arvutimängudesse, nagu ilmekalt näitas ka hiljuti Magid Advisorsi poolt tehtud uuring.

Uuringust selgus, et üle poole vastanud lapsevanemaist, täpsemalt 59 protsenti pidas positiivseks, et nende lapsed mängivad arvutimänge. Seejuures isadest toetas mänguharrastust 66 protsenti, emades suhtusid sellesse positiivselt pooled.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles