Õpetajad kavandasid ka ise kooliõnne programmi

Alo Raun
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Lennart Rikk

Õpetajate liidu esinaise Lehte Jõemaa sõnul kavandasid nad ka ise kooliõnne programmi, mistõttu on rõõmsad, et õpilasliit sarnase ettepaneku tegi.

«Väga hea algatus ja tore, et õpilased sellega lagedale tulid. Meil oli sama mõte selle lisandusega, et koondaksime ümber laua ka koolipsühholoogide ühenduse ja lastevanemate liidu,» ütles Jõemaa Postimees.ee’le.

«Väga palju saab ära teha, kui me anname igaüks panuse, et oleks vähem koolikiusamist, ja aitaksime koolielu rõõmsamaks teha.»

Tema sõnul on siiski kõige olulisem võti selle saavutamiseks õpetajate käes, kellel on enim võimu tunnid ja õppimine rõõmsamaks muuta.

Jõemaa tõi välja, et juba praegu näeb tema juhitav liit vaeva, et tutvustada pedagoogidele õpetajate eetikakoodeksit, mis on suurte arutelude tulemusena vastu võetud, kuid mille sisuga pole paljud pedagoogid kursis.

Tema väitel sobitub kooliõnne programm hästi koolirahu väljakuulutamisega iga aasta 1. septembril.

«Mis asi see koolirahu on, kui see ei toimi? Paneme koolirahu toimima,» ütles ta, lisades, et just õpilaste pakutud programm annab võimaluse koolirahule korralikum sisu anda.

Täna pöördus Eesti Õpilasesinduste Liit haridusministeeriumi, sotsiaalministeeriumi, koolijuhtide ühenduse ja õpetajate liidu poole ettepanekuga käivitada riiklik koolirõõmu programm.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles