Postimees tõusis uute portaalide toel Eesti suurimaks

Aivar Reinap
, peatoimetaja asetäitja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postimehe avaleht.
Postimehe avaleht. Foto: Kuvatõmmis

Postimehe portaalide külastajate arv kasvas uute portaalide lisandumise toel kahe miljoni erineva brauseri külastuseni nädalas, mis ületab selgelt senise turuvalitseja Delfi külastatavust.

Veebistatistikat koondava TNS Metrixi eelmise nädala andmete järgi külastati Postimehe keskkondi kokku 1 976 845 brauserist, samal ajal kui konkureeriva meediagrupi Ekspress Grupi Delfi alla koondunud portaale külastati 1 859 132 brauserist. Postimehe reklaamivõrgustiku kasutajate arv ulatus samal ajal 2 075 267 brauserini.

Postimehe lugejate arvu olulisele kasvule aitas kaasa Eesti Meedia grupile kuuluvate kuulutusteportaalide osta.ee ja kv.ee lisandumine meediagrupi veebikeskkondade külastatavuse koguarvu.

«Püüame olla seal, kus on lugejad, ja pakkuda seda infot, mis on lugejatele oluline ja vajalik või pakub lihtsalt huvi,» kommenteeris Postimehe peatoimetaja Merit Kopli.

Eesti Meedia juhatuse esimees Sven Nuutmann lisas, et meediagrupp ei ole kunagi varjanud oma plaani saada Eesti ja ka Baltikumi suurimaks tegijaks internetimeedias, ning värske statistika kinnitab, et Eestis on see juba õnnestunud. «See on alles algus, kuna meil on pikaajaline investeeringute plaan nii inimestesse kui ka tehnoloogiasse,» rõhutas Nuutmann.

Tema sõnul on meediafirma viimastel kuudel oluliselt suurendanud investeeringuid Postimehe portaalide arendamisse, mida lugejad lähikuudel tänu tuntavalt paranevale kasutajakogemusele kindlasti ka märkavad. Järgmisest nädalast rakenduv anonüümse kommenteerimise keeld näitab Nuutmanni kinnitusel, et lugejanumbrit ei kasvatata iga hinna eest, vaid eesmärk on hoida samal ajal ka kvaliteeti.

«Lisaks tehnilistele võimalustele, mis lähiajal lugejaid rõõmustavad, plaanime tugevdada ka toimetust, et vastata üha paremini lugejaootustele,» rääkis Merit Kopli.

Postimees Grupi põhiväljundiks internetis on uudisteportaal Postimees, mille koosseisu kuuluvad majandus-, välis-, spordi-, arvamus-, kultuuri-, tervise-, tarbija-, ilma-, tehnika-, lemmiklooma-, reisi-, naiste- ja koduportaal. Lisaks kuuluvad gruppi meelelahutusinfo portaalid Elu24 ja meeldib.ee, videouudisteportaal, vanematele inimestele mõeldud 60pluss, maaelule pühendatud portaal ning Tallinna, Tartu, Pärnu, Viljandi, Järva, Virumaa ja Valgamaa portaalid. Postimees koondab enda alla ka Kanal 2ga seotud teleportaale, Trio raadiogrupi portaale ning kuulutusteportaale kv.ee, osta.ee ja soov.ee. Postimehe koosseisus on samuti mitmed venekeelsed infoportaalid ning ingliskeelne uudisteportaal.

Postimehel on ka Eesti populaarseim fännileht Facebookis ligikaudu 130 500 fänniga.

Lisaks veebile ja mobiiliseadmetele on Postimees suurim infokanal ka paberväljaandena. Viimase puhul on samuti plaanis lugejaid üllatada mitmete positiivsete muutustega. «Paberajakirjandus püsib Eestis kindlal positsioonil ning plaanime mitmeid sisulisi muutusi, mis lugejaid kindlasti rõõmustavad,» kinnitas Kopli.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles