Künnap: «Welcome to Estoniast» mõttetumat logo on väga raske teha

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Asko Künnap
Asko Künnap Foto: SCANPIX

ETV saates «Ringvaade» neljapäeval külas käinud disainer Asko Künnap kommenteeris Eesti märgi finaali jõudnud töid ja leidis, et kunagisest «Welcome to Estoniast» inetumat ja mõttetumat logo on väga raske teha.

Žürii eemaldas ideekavandite konkursi viie finalisti hulka valitud töö «Eesti – pilk tulevikku», sest see sarnaneb ettevõtte Eagle Visioni logoga.

«Sarnasus on ilmne, samas usun, kui autor ütleb, et see on kogemata. Lõppeks, kõik logod maailmas tsiteerivad üksteist,» kommenteeris Asko Künnap.

Künnap kuulus ka eelmise Eesti märgi «Welcome to Estonia» töörühma, kust ta ise välja astus.

«Olin seal täpselt ühe päeva. Vaatasin, et see asi hakkab minu jaoks hämarusse suunduma. Tulemus on ju näha ka, ega «Welcome to Estoniast» inetumat, mõttetumat ja vähem kasumlikku logo on väga raske teha. See on võimalik, aga see nõuab pingutust,» leidis Künnap

Disainer ei olnud ka tänavu väljavalitud töödest vaimustuses. Ta arvab, et Eesti ei vaja märki, kus ei ole jõudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles