EAS sulges Tallinna sadamas turismiinfopunkti

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Edaspidi võiks Tallinna sadama D-terminalis olla elektrooniline turismiinfo kiosk.
Edaspidi võiks Tallinna sadama D-terminalis olla elektrooniline turismiinfo kiosk. Foto: Peeter Langovits

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus sulges turismiinfopunkti Tallinna sadama A-terminalis, kuna seal liikuvat talvel vähe reisijaid. Kõik töötajad koondati.

EAS-i turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul liigub praegu suurem osa reisijaid D-terminali kaudu, kus silduvad kõik Tallinki laevad. Seetõttu ei ole mõtet mehitatud infopunkti hoida lahti A-terminalis.

Peale selle on EAS hakanud üldse oma info jagamise mudelit muutma. Mutso sõnul tähendab see, et EAS maakohtades infot enam ise ei jaga, vaid on selle üle andnud oma partneritele, kes kohalikke olusid ja sealseid vaatamisväärsusi kõige paremini tunnevad. Tallinna sadamas asunud infopunkt oli viimane, mis kuulus EAS-le.

Mutso sõnul pannakse edaspidi üks elektrooniline turismiinfostend Tallinna sadama D-terminali ning teine Helsingi sadamasse. Kummagi sadama juhtidega ei ole praegu veel selleks lepinguid sõlmitud.

Mutso ütles, et mitte kaugel sadamast Rotermanni kvartalis paikneb infokeskus, kus on võimalik saada teavet Tallinna kui kultuuripealinna kohta. EAS on soovitanud ka maakondadel saata sinna oma infot.

Plaanis on aga ka üks suurem ettevõtmine. Nimelt tahab EAS koos Eesti erinevate regioonidega avada Tallinnas Eesti külastuskeskuse, mille toimimispõhimõtteid praegu arutatakse. Samuti on vaja leida keskusele sobiv asukoht.

«Asja mõte on selles, et Tallinnat külastab suur hulk inimesi, kes tegelikult pealinnast kaugemale ei jõuagi,» selgitas Mutso. «Neile olekski vaja külastuskeskuses jagada piisavalt palju infot, et inimene kinni püüda ning kutsuda teda kas see- või järgmine kord Lõuna-, Lääne- või Ida-Eesti kaunitesse paikadesse. Vallad saaksid seal üksteisega konkureerida, et turiste enda juurde meelitada. Samas keskuses leiavad loomulikult vajalikku teavet ka siseturistid.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles