Nordicat tabas logokonkursi tõttu kriitikarahe

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esimene korporatiivvärvides Nordica lennuk Tallinna lennujaamas.
Esimene korporatiivvärvides Nordica lennuk Tallinna lennujaamas. Foto: Erik Prozes

Eksperdid laidavad nii lennufirma Nordica uue, kiilist inspireeritud logo konkursi korraldust kui ka valitud logo ennast.

«Nordic Aviation Groupil oli võimalus alustada puhtalt lehelt ja värske riigiettevõttena näidata uut taset, kuid näib, et vead tahetakse ikka ise ära teha, mitte teiste omadest õppida,» sõnas Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu tegevjuht Lola Tehver, kommenteerides lennufirma hiljutist brändi visuaalse identiteedi konkursi korraldust.

Ta märkis, et konkursi lähteülesannet ega ka osalenud agentuuride nimesid ei avalikustatud. Samuti ei jagatud agentuuridele infot konkursi žürii kohta. Konkursi mitte võitnud 11 agentuuri jaoks tähendas Nordica identiteediotsing lihtsalt kokku sadu tunde tühja tööd. «Me ju ei kujuta ette olukorda, kus inimene proovib tasuta kõiki Tallinnast väljuvaid lende ja otsustab lõpuks maksta sellele, mis firma talle enim meeldib,» ütles Tehver.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles