Poed kasutavad ostjate andmeid turunduseks

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poed hoiavad sisseostudel silma peal, sest sellest sõltub nii kassapidajate arv kui ka sortiment.
Poed hoiavad sisseostudel silma peal, sest sellest sõltub nii kassapidajate arv kui ka sortiment. Foto: Peeter Langovits

Poes kaardiga makstes või kliendikaarti kasutades ei mõtle inimesed sageli, et nii loovutatakse poele info oma tarbimisharjumuste kohta. Poed on aga varmad sellist teavet enda huvides ära kasutama, põhjendadest käitumist vajadusega läheneda igale kliendile personaalselt.

«Kliendile personaalsete pakkumiste kasutuselevõtt on meie meelest juba hädavajalik, sest üldine suund ka toidukaubanduses on üha enam personaalsuse poole,» rääkis Rimi pressiesindaja Katrin Bats. Juba mitu aastat teeb Rimi oma ostjatele suunatud sooduspakkumisi, mis koostatakse vastavalt eelnevale ostuajaloole. Batsi sõnul on personaalsete pakkumiste kasutamine klientide hulgas üha populaarsem.

«Kliendid ootavadki tänapäeval personaalset lähenemist ja soovivad, et pakkumiste ja uudiskirjade sisu oleks relevantne ja see peab konkreetselt neid huvitama,» selgitas Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats, miks nad saadavad Partnerkaardi omanikele personaalseid reklaame. Ta lisas, et pakkumised või soodushinnad kehtivad kõigile klientidele. «Küsimus on lihtsalt kommunikatsioonis, kuidas uudiskirja koostatakse,» selgitas Paats.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles