Eesti on võtnud nõuks asuda hoogsalt edendama enda kui e-riigi mainet maailmas ning alustuseks on riik valmis andma 164 000 eurot firmale, kes töötaks järgmiseks kolmeks aastaks välja vajaliku plaani.
Tellijale
Eesti kulutab e-riigi maine edendamisele 164 000 eurot
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riigi infosüsteemi amet kuulutas üleeile välja riigihanke, mis kannab pealkirja «E-Eesti maine edendamise tegevuskava väljatöötamine ja elluviimine aastatel 2017–2019». Tõsi, tegevuskava elluviimist tuleb koordineerida esimesel aastal. Pakkumisi oodatakse ärikonsultantidelt ja PR-büroodelt 6. juunini.
Nagu ka hankedokumentides viidatakse, on väikesest Eestist tulnud seni peamiselt kaks maailmas tuntud või tuntust koguvat e-ideed: Skype ja e-residentsus. Oma e-valitsemise tasemelt oleme ÜRO andmeil aga maailma riikide seas teise kümne keskpaigas, ID-kaardi võimalusi kasutas möödunud aastal vaid 47 protsenti inimestest ning 11 protsenti Eesti elanikest ei kasuta internetti üldse.