Erakonnad ei oska sarnaseid valimisloosungeid seletada

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valimisreklaamid Viimsis.
Valimisreklaamid Viimsis. Foto: Liis Treimann

Isamaa ja Res Publica Liit (IRL) ja Reformierakond ei oska selgitada, kuidas juhtus nii, et pea samaaegselt tuldi välja väga sarnaste valimisloosungitega «Sinu kindel võit!» ja «Võid kindel olla».

Reformierakond on oma valimisslogani avalikustanud viiest parteist ainus, mis ei kasuta selle lõpus hüüumärki, mida kasutatakse teatavasti tähelepanu tõmbamiseks.

«Naljaga pooleks, naljaküsimusele kirjavahemärkidest vastates, eks igaüks otsusta ise kas ta karjub valijate peale või mitte – meie peale võib olla kindel olla ka hüüumärke kasutamata. Nagu oleme meie kindlad Eesti inimeste arukusele oma valikut tehes,» ütles Reformierakonna peasekretär Kristen Michal Postimees.ee’le.

IRLiga sama sõna «kindel» kasutamise kohta ütles Michal, et Reformierakonna peale võib kindel olla juba aastaid. «Me küll ei arva, et meil peaks sellele sõnale seepärast ainuõigus olema.»

«Te võite olla kodus kindlad oma perele, tööl töökaaslastele ja talvel soojale kampsunile – riigiasjades aga Reformierakonnale.  Eesti on tänase valitsuse juhtimisel ja kogu eesti rahva pingutusel jõudnud päris kaugele – sellest ka meie kampaania koondnimetus «Võid kindel olla»,» selgitas Michal.

«IRL avalikustas esimese erakonnana oma esinumbrid ja põhilubadused – tasuta kõrgharidus, emapension ja kodukulud alla ning nende juurde kuuluva sogani «Sinu kindel võit!» – valimiskonverentsil 12. detsembril 2010,» kinnitas IRLi pressiesindaja Rauno Veri Postimees.ee’le.

«Päris esimest korda kõlas lause mullu novembris eetris olnud telereklaamides,» täpsustas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles