Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Evelin Ilves tervitab hollandlase ideed: Go on, ESTonishing Eesti!

Evelin Ilves SOS Lasteküla heategevusjooksul. FOTO: Teet Malsroos / Õhtuleht

Aastaid tagasi EASis «Welcome to Estonia» brändi väljatöötamist juhtinud Evelin Ilves leiab, et hollandlase Peter Kentie loodud uus Eesti turundusplatvorm on oma lihtsuses geniaalne.

Ilves ütles, et ta tervitab hollandlase ideed ja loodud kontseptsiooni. «See on oma lihtsuses geniaalne. Lühend EST on ju meile endile nii omane ning kuna rõhusime sellele ka oma esimeses brändingus, oleks see loomulik üleminek uuele arengutasemele,» märkis ta.

«Hõivata aga inglise keele ülivõrre – lihtsalt super!» arvas ta.

Evelin Ilves meenutas, et 15 aastat tagasi ei saanud me kuidagi enda kohta veel öelda «fastest», «smartest» või «coolest» – nüüd saame.

«Võtkem julgus kokku ja saagem võltstagasihoidlikkusest üle! Muidugi peab see kõik meile endile meeldima. Küsigem siis rahvalt ja ka brändingu töö arvukatelt sidusgruppidelt arvamust, see oleks kõige mõistlikum. Mulle meeldib piirideülene ühistöö ja -looming, oma ego ei pea alati esiplaanile sättima. See on ideaalne platvorm, millele oma päris Eesti sisu anda. Go on, ESTonishing Eesti!» ütles Ilves.

Ka ettevõtja ja disainer Tõnu Runnel kirjutas sotsiaalmeedias, et idee väärib kindlasti katsetamist ja proovimist.

Tagasi üles
Back