Apple peab kübarast jänese tõmbama

Kuldar Kullasepp
, reklaamtoodete ja eriprojektide juht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Märtsis esitles Apple’i juht Tim Cook muu hulgas nutikella uusi rihmasid. Ettevõte peab lähiajal aga oluliselt sisukamate toodete-teenustega välja tulema, kui tahab konkurentsis püsida.
Märtsis esitles Apple’i juht Tim Cook muu hulgas nutikella uusi rihmasid. Ettevõte peab lähiajal aga oluliselt sisukamate toodete-teenustega välja tulema, kui tahab konkurentsis püsida. Foto: AP/Scanpix

Apple’it on ikka peetud tehnoloogiainnovatsiooni eestvedajaks: praegu Tim Cooki ja varem Steve Jobsi juhitud ettevõte on saanud hakkama päris mitme revolutsiooniga, alustades tänapäevase arvuti loomisest ja muusikaturu põhjalikust raputamisest ning lõpetades näiteks nutitelefonide massidesse viimisega. Nüüd on aga konkurendid hakanud pead tõstma ja kipuvad Apple’ist lausa mööda tuhisema. 

Seda aastat võib pidada lausa murranguliseks, sest seadmetest olulisemaks on muutunud asjade internet – see, kuidas seadmed omavahel suhtlevad ja koostööd teevad.

Ületuleval nädalal algab San Franciscos iga-aastane Apple’i arendajate konverents WWDC, mida ettevõte on varem kasutanud ka oluliste toodete ja uuenduste esitlemiseks. Et tegemist on eelkõige tarkvaraarendajatele suunatud üritusega, siis seal avalikustatud uudised on puudutanud üldjuhul operatsioonisüsteeme Mac OS Xi ja iOSi. Põhjalikud tooteuudised on ettevõte hoidnud enamasti oma septembris toimuvaks ürituseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles