Skip to footer
Päevatoimetaja:
Emilie Haljas
Saada vihje

Apple ja Spotify rebivad melomaanide pärast

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maailma juhtiv voogesitusteenus Spotify.

Üha väiksem hulk inimesi ostab digitaalset muusikat lugude või albumite kaupa, CD plaatidest rääkimata. Valdavaks hakkavad saama muusika voogesitusteenused, kus üleilmseks turuliidriks on Spotify, kellel on hinnanguliselt 30 miljonit klienti. Alles aasta eest turule tulnud Apple Music on leidnud oma teenusele üle 15 miljoni tarbija. Teised tegijad, näiteks Deezer, Google Play Music ja Tidal on juba palju väiksema kliendihulgaga.

Konkurents kahe esimese vahel on üha tihedam. Alles mõni nädal tagasi alandas Spotify märkimisväärselt perepaketi hindu, mis võimaldab pereliikmetel muusikat kuulata soodsamalt kui eraldi ostes. Vaatamata sellele, et Spotify pakub ka tasuta varianti, tundub, et Apple Music hingab konkurendile aina ähvardavamalt kuklasse. Möödunud nädalal süüdistas Spotify Apple’it meedia vahendusel ebaausate konkurentsivõtete kasutamises ja nende äri kahjustamises.

Probleem on selles, et Apple ei ole oma rakendusekaupluses Spotify versiooniuuendust aktsepteerinud. Põhjuseks see, et Spotify on eemaldanud oma rakendusest funktsiooni, mis võimaldab otse sealt Spotify tasulise teenusega liituda.

Kommentaarid
Tagasi üles