Parvlaevaprojekt on miljonitega miinuses (4)

Risto Berendson
, uuriva toimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Leiger
Parvlaev Leiger Foto: TS Laevad

Paar aastat tagasi, 2014. aasta suvel teatas toonane saartevahelise parvlaevaliikluse operaator Vjatšeslav Leedo, et kahe aastaga uute laevade ehitamine on võimalik vaid paberil, niimoodi ei ole võimalik tasemel teenust tagada.

«See on siis mingi muu laev, sellega reisijaid ei teeninda. /…/ Kui on olemas nii kõvad mehed, et on valmis kahe aastaga laeva projekteerima ja ehitama, siis mindagu panka ja ehitatagu need laevad,» põrutas ta.

Leedo toonaseid sõnu ei uskunud siis keegi. Juhtus hoopis see, et neli kuud hiljem sõlmis parvlaevaliikluse uus operaator, riigiettevõte Tallinna Sadam Poola ja Türgi laevatehastega lepingud, mille järgi pidanuks uued laevad valmima isegi kaks kuud lühema ajaga kui kaks aastat.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles