Ministeerium tellib 600 000 euro eest sotsiaalkampaania (1)

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ratastool.
Ratastool. Foto: Mailiis Ollino

Sotsiaalministeerium korraldab riigihankega järgneva nelja aasta jooksul 600 000 euro eest kampaania, mis peaks aitama vähenenud töövõimega inimestel siseneda tööturule.

Hanke käigus ellu viidavate kampaaniate näol on tegemist töövõimereformi elluviimist toetava tegevusega, mis aitab kujundada ühiskonna hoiakuid vähenenud töövõimega inimestesse ja suurendada valmisolekut nende aktiivsemaks osalemiseks ühiskonnaelus.

Raamlepingu eeldatav maksumus aastatel 2017–2020 on kokku 600 000 eurot ilma käibemaksuta ja 2017. aastal on eeldatav maksimaalne maksumus 150 000 eurot. Kampaanias tuleb kasutada  sotsiaalmeediat, üldlevinud massimeediakanaleid ning uuenduslikke ja tähelepanu püüdvaid lahendusi.  

Alanud aastal on plaanitud üks kampaania, mis toimub vähemalt kahes laines. Aastaks 2018. on planeeritud üks kampaania, mis toimub aasta jooksul vähemalt kahes laines. Aastatel 2019. ja 2020. lisandub eelduslikult kummalgi aastal üks kampaania, mis toimuvad omakorda vähemalt kahes laines.

Pakkuja netokäive hankelepingu esemele vastavas valdkonnas peab olema viimasel kolmel majandusaastal olnud vähemalt 200 000 eurot aastas.  

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles