Vene piiri äärde rajatava Koidula raudteetollijaama ehitusel algasid mullatööd ja hakati üles võtma vana, mittevajalikku raudteed.
Miljard krooni maksev projekt on Eesti riigi viimase aja üks olulisemaid transpordi- ja transiidivaldkonna investeeringuid. Kümne rööpapaariga piirijaam valmib kolme aasta pärast, vahendasid
«Aktuaalset kaamerat».
Koidula raudteetollijaama ehitust on kaua oodatud, sest praegu läbivad veosed tollikontrolli piirist kaugel Tartus ja Valga-Riia suunalist otseraudteed pole võimalik kasutada.
Napi kolme kilomeetri kaugusel Petseris on tollijaam olemas, nii et Koidula kompleksi valmides peaks kaubaveod Venemaa ja Euroopa Liidu vahel kiirenema.
Lisaks piirijaamale ühendatakse uue raudteelõigu abil Valga-Koidula ja Tartu-Koidula raudtee, mis võimaldab Kagu-Eesti kolmnurgas taasavada riigisisese reisirongiliikluse.
Miljardi krooni suurusest investeeringust 70 protsenti loodetakse paarikümne aasta jooksul veofirmadelt tagasi teenida, kolmandiku moodustavad Eesti investeeringud Koidula infrastruktuuri - sildadesse, maantee- ja raudteevõrku.