Türi-Viljandi raudtee suurremont algab 7. aprillil

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Kümmel

Edelaraudtee teatel peatatakse 7. aprillil Türi-Viljandi rongiliiklus seoses suurremondiga kuni selle aasta lõpuni ja rongid asendatakse bussidega.

Edelaraudtee Infrastruktuuri ASi juhataja Rain Kaarjase kinnitusel asendatakse rongid bussidega remonditööde esimesest päevast alates. Asendusbussiliini sõiduplaan on tema sõnul kooskõlastatud ja ükski sõit inimestel raudteeremondi tõttu tegemata ei jää.

Edelaraudtee hoiab paralleelselt käigus kaht bussiliini, neist üks on otseliin, mis mõeldud pikamaasõitjatele. Teine bussiliin arvestab kohaliku eluoluga ning kulgeb läbi erinevate külateede ja teeb rohkesti peatusi.

Bussiliinide täpne sõidugraafik on nähtav Edelaraudtee kodulehel, samuti Facebookis ning see avaldatakse ka jaamades. Lisainfot saab infotelefonilt 1447.

Rongiliiklus plaanitakse taastada Türi-Viljandi raudteelõigul 2012. aasta alguses ning kõigi töödega loodetakse valmis saada sama aasta esimeses pooles.

Kaarjas rääkis, et pärast põhjalikke remonditöid kasvab rongide sõidukiirus kuni 120 km/h, paraneb olulisel määral raudtee kvaliteet ja lüheneb sõiduaeg. Viimased samas mahus remonditööd tehti Türi-Viljandi lõigul tema sõnul 40 aastat tagasi.

Türi-Viljandi raudtee suurremonti teostab firma GoTrack OÜ ja tööde kogumaksumus on ligi 21,8 miljonit eurot. Töid rahastatakse osaliselt ELi fondist, vajaliku omafinantseeringu tagab Edelaraudtee Infrastruktuuri AS.

Remondi käigus ehitatakse uued ooteplatvormid Viljandisse (150 m), Sürgaveresse (30 m), Olustveresse (150 m), Võhmasse (150 m), Ollepasse 35 m) ja Käreveresse (35m).

Automaatse foorisignalisatsiooni saavad Olustvere, Sürgavere ja Suure-Jaani raudteeülesõidud ning uuendatakse Pärnu, Prandi ja Navesti jõe raudteesillad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles