Vaata rekonstruktsiooni põgeneva mootorratturi teekonnast läbi öise Tallinna (10)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallinnas reede õhtul politsei eest põgenenud mootorrattur läbis 11 minutiga ligi 15 kilomeetrit, enne kui politseisõiduk tsiklit peatuma sundimiseks rammis. Politsei esialgsel hinnangul ulatus mootorratta tippkiirus kuni 200 km/h.

Tagaajamine algas kell 23.19 Narva maanteel lauluväljaku Oru väravate juurest, kus politsei mõõtis Russalka ristmiku suunas sõitnud mootorratta kiiruseks 101 kilomeetrit tunnis. Mootorrattur ei reageerinud politseipatrulli peatumismärguandele ja kihutas edasi.

Russalka ristmikul keeras mootorrattur Pirita teele ja hakkas sõitma Viimsi suunas. Pärast Pirita jõe silla ületamist keeras mootorratas paremale Kloostrimetsa teele, sealt edasi Pärnamäe teele ja sealt Narva maanteele.

Narva maantee ja Kelluka tee ristimikul oli üks politseiauto sulgenud tee. Põgenev mootorrattur jõudis teetõkkeni kell 23.24 ning pressis ennast piirdeaia ja politseisõiduki vahelt läbi nii, et kriimustas politseiautot.

Narva maanteel sõitis mootorrattale vastu veel kaks politseisõidukit, kuid mootorrattur põikas neist mööda, sooritas ohtlikke manöövreid ja jätkas ikka sõitu.

Narva maantee ja Vana-Kuuli ringristmiku juures võttis jälitavas Volkswagenis olnud politseinik kell 23.30 vastu otsuse mootorratast selle peatuma sundimiseks rammida. Politsei hinnangul oli mootorratturi kiirus rammimise hetkel umbes 50 km/h.

Ratas paiskus rammimise järel paremale küljele. Mootorrattal sõitnud 22-aastane mees ja 22-aastane naine kukkusid ning mõlemad viidi haiglasse.

Kesklinna politseijaoskonna patrullitalituse juhi Taavi Kirsi sõnul oli mootorratta väljasurumine väiksel kiirusel läbimõeldud otsus, millega hoiti ära tõsisem õnnetus. «Politsei sekkub otsustavalt, kui teel sõidab ligi 200 km/h ja tahtlikult peatumismärguannet eirav juht, kes võib olla teistele ohtlik. Ülisuurel kiirusel toimunud avarii puhul oleks tõenäoline, et raskeid vigastusi oleks saanud nii mootorrattaga sõitnud noored kui ka juhuslikult teele sattunud inimesed,» ütles ta.

Kommentaarid (10)
Copy
Tagasi üles