Eestlane ei suuda auguga saiast loobuda

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Circle K juhi Kai Realo sõnul on veganite surve tanklaketile väga suur.
Circle K juhi Kai Realo sõnul on veganite surve tanklaketile väga suur. Foto: Elmo Riig / Sakala

Circle K (varasema nimega Statoil – toim) Eesti juhi Kai Realo sõnul sunnib peale kasvav noorte põlvkond tanklaketti muutma nii oma menüüd kui ka aastakümneid püsinud töökorraldust, sest noored ei ole enam nõus iga tööd tegema.

-Statoili nimevahetus on pälvinud üldrahvalikku tähelepanu. Tuntud õppejõud kirjutas suisa arvamusloo sellest, kuidas teete tuntud brändi peenrahaks. Tuli selline reaktsioon teile üllatusena?

Igal inimesel on sõnaõigus, aga rahvusvahelise ettevõtte omanikel on vaba voli teha, mida soovitakse. Me ei kuulu enam viis aastat Statoili omandusse ja lõpmatuseni ei saa kasutada kaubamärki, mida sa ei oma. Omanike seisukohalt on uus nimi Circle K ainuvõimalik otsus. Kui 2/3 poodidest kannab kaubamärki Circle K, siis on majanduslikus mõttes täiesti jabur hakata juurutama midagi täiesti uut.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles