Automaati jäänud kaart pani mehe täbarasse olukorda

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nordea panga peakontor Stockholmis.
Nordea panga peakontor Stockholmis. Foto: BOB STRONG/REUTERS

Tallinna ostutuurile tulnud mees sattus ebamugavasse olukorda, kui pangaautomaat pangakaarti enam välja ei andnud – uue kaardi saamine võtab aega, ent toit ja kütus olid tal otsakorral.

«Plaan oli minna ehitusmaterjali ostma ning suundusin Tallinna Lasnamäe Bauhofi, kuna seal olid allahindlused. Bauhofi kõrval olevas Maksimarketis on Nordea panga sularahaautomaat, otsustasin kontrollida kontojääki. Kiri oli ees nagu ikka, et sisestage kaart. Sisestasin kaardi ja see kadus masina sügavusse,» kirjeldas Artur.

Pangaautomaadi ekraanil olev kiri jäi tema sõnul samaks ehk mingit muutust ei toimunud. Mees võttis ühendust Nordea klienditoega. Paraku ei tulnud sealt muud soovitust peale selle, et uue kaardi peaks Artur saama neljapäeval ja seniks tuleb ilmselt kelleltki raha võlgu küsida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles