Kalev Meedia ostab Starmanilt telekanali Neljas

Raul Sulbi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telekanali Neljas logo.
Telekanali Neljas logo. Foto: www.neljas.ee

Meediakontsern Kalev Meedia sõlmis reedel, 17. oktoobril telekommunikatsioonifirmaga Starman lepingu meelelahutusliku telekanali Neljas ostuks, tehingu hind ja täpsemad detailid on poolte kokkuleppel konfidentsiaalsed.

Reedel allkirjad saanud lepingu kohaselt võtab Kalev Meedia Neljanda programmi haldamise üle alates järgmisest nädalast, hetkel vaid Starmani ja ZUUMtv klientidele nähtav reklaamivaba telekanal on kavas lisada pärast tehingu jõustumist ka teiste televisioonioperaatorite võrkudesse, vahendas Starmani pressiesindaja.

Starmani võrkudes ja ZUUMtv paketis jääb Neljas oma senisele asukohale.

Kalev Meedia juhataja Alar Pink lausus, et Neljanda omandamine on Kalev Meedia poolt järjekordne samm ettevõtte pikaajalises strateegias kinnistada oma positsioone Eesti meediaturul.

«Meelelahutusele spetsialiseerunud Neljas on meie teleportfellis heaks
täienduseks peamiselt uudistele ja spordile keskendunud Kalev Spordile. Olen kindel, et leiame kahe kanali vahel sünergiat programmi tugevdamiseks,» lausus Pink.

Kalev Meedia juhi sõnul on plaanis tuua seni vaid välismaistele saadetele
spetsialiseerunud telekanalisse ka omasaated ja reklaam, kuid täpsematest
muudatustest on täna veel vara rääkida.

Kanali senise omaniku, Eesti juhtiva kaabel-TV teenuste pakkuja ASi Starman turundusdirektori Henri Treude sõnul võidavad reedel sõlmitud tehingust ennekõike Eesti televaatajad, sest Kalev Meedia näol on tegemist Neljandale hea omanikuga, kellel on pikaajalised eesmärgid.

«Starmani jaoks oli Neljas edukas äriprojekt, meie klientidelt laekunud positiivne tagasiside ja firmasisesed vaadatavus-uuringud näitavad, et eestikeelse meelelahutusliku alternatiivkanali järgi on suur nõudlus.
Olen kindel, et Kalev Meedial on jõudu ja tahet Neljanda potentsiaali ära kasutada,» märkis Treude.

Tänavu veebruaris tegevust alustanud Neljas on eestikeelne telekanal, mis keskendub oma programmis kvaliteetsete meelelahutussaadete, seriaalide ning filmide näitamisele.

Neljanda populaarseimad saated käimasoleval hooajal on meelelahutusshowd Ameerika Talendijaht ja Totaalne muutumine: Kodu-eri, vestlussaade Dr Phil, Jaapani võistlusmäng Ninja Sõdalane ning mitmed noorteseriaalid, näiteks Hollyoaks ja Skins.

Kalev Meedia on sõltumatu meediakontsern, mille eesmärgiks on kvaliteetsete interneti-, tele- ning trükimeedia väljaannete arendamine. Kalev Meedia annab välja ajakirju Avenüü, Praktiline Arvutikasutaja, Ärielu, Sporditäht, Just, Basket, Jalka ja Muumi ning omab uudisteportaali www.kalev.ee ja telekanalit Kalev Sport.

Kalev Meedia on Tallinna börsil noteeritud ASi Kalev tütarfirma, mille strateegia näeb ette jätkata Eesti ajakirjandusturule suunatud investeeringuid.

Starman on Eesti suurim kaabellevivõrgu baasil televisiooni-, interneti- ja
telefoniteenust pakkuv ettevõte, millel on kokku üle 135 000 digi- ja
analoogtelevisiooni kliendi. Lisaks kaabelvõrgule edastab Starman telepilti ka
maapealse leviga digitaaltelevisiooni ZUUMtv vahendusel. AS Starmani aktsiad on kaubeldavad Tallinna Börsi põhinimekirjas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles