Swedbank võttis ekslikult ligi 7000 kliendi kontolt raha

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Krediitkaardid.
Krediitkaardid. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

Möödunud nädalal võttis Swedbank vaba tagasimaksega krediitkaartide uuele intressiarvestusele üleminekul ilmnenud vea tõttu klientide kontodelt kogemata raha.

Mitu Swedbanki klienti teatasid Postimehele, et pank võttis nende kontolt ette teatamata raha ja tagastas selle alles mitu päeva hiljem koos SMSi teel saadetud vabandusega.

Swedbanki krediitkaartide osakonna juht Kai Voore selgitas, et nende süsteemis ilmnesid vead vaba tagasimaksega krediitkaartide üleviimisel uuele intressiarvestuse süsteemile, ja selle tulemusena võeti ekslikult osa klientide arvelduskontol eelneval kuul kasutatud krediidilimiit. «Mahavõetud summa oli krediitkaardi limiidikontol olemas, seega ilma rahata kliendid ei oleks jäänud – raha oli lihtsalt teisel kontol,» lausus ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles