Riik ostis Kremli propagandakanalist ID-kaardi reklaami

Andres Einmann
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
ID-kaart.
ID-kaart. Foto: Erik Prozes

Politsei- ja piirivalveamet (PPA) ning Riigi Infosüsteemide Ameti (RIA) ühine ID-kaarti uuendama kutsuv reklaamikampaania jõudis ka Eesti-vaenuliku Venemaa telekanali RTR ekraanile.

Kaitsepolitsei aastaraamatutes on RTR leidnud korduvalt äramärkimist kui Eesti riigi suhtes vaenulik telekanal, vahendas rahvusringhäälingu uudisteportaal.

PPA kommunikatsioonibüroo juhataja Kirsti Ruul selgitas, et RIA tellis koostöös PPAga reklaamikampaania, mis oli suunatud nii eesti- kui ka venekeelsele auditooriumile ning kuna uuendada tuli ka elamisloa kaarte, oli venekeelse sihtrühmani jõudmine Ruuli sõnul oluline.

Kui palju Eesti maksumaksja raha täpselt RTRile läks, ei osanud Ruul välja tuua.

Reklaamikampaania kogumaksumus on koos käibemaksuga 85 400 eurot ning RTRi osakaal jääb kogu kampaania eelarvest paari protsendi juurde.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles