Taxify autojuhte pahandab ettevõtte uus hinnapoliitika

Elisabeth Kungla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify mobiilirakendus.
Taxify mobiilirakendus. Foto: Erakogu

Taksosid ja eraisikutest autojuhte vahendava taksofirma Taxify Tallinna autojuhid on nördinud, sest uus hinnapoliitika vähendab tunduvalt nende sissetulekut.

Uue süsteemi järgi on sõiduhind kõrgem tippajal ja madalam siis, kui kliente vähem, vahendas «Aktuaalne kaamera».

Taxify enda kirjelduste järgi on uus süsteem senisest paindlikum ja juhile ülevaatlikum, sest suunab taksod sinna, kus on palju nõudlust ja lõppkokkuvõttes on rahul nii klient kui ka juht.

Juhid aga kurdavad, et kliente ei pruugi kõigile jaguda ja autojuhid jäävad asjatult ootama, kuid samas võib kuskil mõni klient tulutult taksot otsida. 

Esmaspäevasel koosolekul, kus olid juhtide esindajad ja Taxify, seda probleemi ka arutati – Taxify kinnitusel käib uue süsteemi hindamine ja konkreetsetest muudatustest on veel vara rääkida.

Juhtide hinnangul on dünaamiline hinnastamine vähendanud nende sissetulekut 30 protsendi võrra ja nad peavad tegema nädalas kuni 80 tundi tööd. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles