Lapsevanem levitas õpilase pilti eksamitööst sotsiaalmeedias, eksam jäi sooritamata (7)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vanasti käis spikerdamine nii. Tänapäeval on spikrid telefonis, käekellas, kõrvas olevas kuularis. Neil kahel spikerdamisviisil on üks ühine joon: nende kasutamiseks on loodud võimalus. Kui õppejõu ja tudengite vahel tekib konflikt, on harva ainusüüdlaseks üks osapool. Sama on ka spikerdamisega – kui on võimalus maha kirjutada, on olnud võimalus ka seda ennetada.
Vanasti käis spikerdamine nii. Tänapäeval on spikrid telefonis, käekellas, kõrvas olevas kuularis. Neil kahel spikerdamisviisil on üks ühine joon: nende kasutamiseks on loodud võimalus. Kui õppejõu ja tudengite vahel tekib konflikt, on harva ainusüüdlaseks üks osapool. Sama on ka spikerdamisega – kui on võimalus maha kirjutada, on olnud võimalus ka seda ennetada. Foto: Margus Ansu

Sihtasutus Innove kirjutas Facebookis kahetsusväärsest juhtumist, kus lapsevanem levitas õpilase tehtud tööd sotsiaalmeedias ja palus selle lahendamisel abi.

«Tuletame meelde, et eksamitel on eksamitöö pildistamine ja selle jagamine internetis lubamatu. Kahjuks juhtus täna nii põhikooli matemaatika lõpueksamil, kui lapsevanem levitas õpilase tehtud tööd sotsiaalmeedias ja palus selle lahendamisel abi. Paraku jääb sellisel puhul õpilasel eksam sooritamata. Loodame, et järgmisel nädalal eesootavatel põhikooli valikeksamitel keegi selliseid rumalusi ei tee,» seisis Innove postituses.

Kommentaarid (7)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles