Tiina Hiob TLÜ kommunikatsiooni instituudist ja Rait Milistver reklaamiagentuurist DDB leidsid, et meie igapäevane reklaam annab nii vajalikku infot kui ka pakub meelelahutust.
Tiina Hiob TLÜ kommunikatsiooni instituudist ja Rait Milistver reklaamiagentuurist DDB leidsid, et meie igapäevane reklaam annab nii vajalikku infot kui ka pakub meelelahutust. Foto: Liis Treimann

Täna õhtul koguneb Kumusse Eesti ajupesijate koorekiht: turundajad, suhtekorraldajad ja reklaamimeistrid, et jagada ära möödunud aasta vägevaimate reklaamitegude auhinnad, Kuldmunad. Kuidas reklaam meid mõjutab ja kas meil seda üldse on tarvis, arutasid Tallinna Ülikooli kommunikatsiooni instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob ja reklaamiagentuuri DDB Eesti copywriter Rait Milistver. Kuulas ja pani kirja Hendrik Alla.

Kommentaarid
Copy