Obama teleklipp tõusis vaadatuimaks

Oliver Tiks
, reporter / toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kolmapäeval õhtuse tipptunni ajal mitmes suures üleriiklikus televõrgus eetriaega ostnud Barack Obama kampaaniasaade köitis massiliselt ameeriklaste meeli ning osutus kaugelt vaadatumaks kui seejärel alanud tähtis pesapallifinaal, millega lõppes tänavune World Series.

Demokraatide presidendikandidaadi reklaamprogrammile, mis kestis pool tundi ja läks maksma ekspertide sõnul miljoneid dollareid, vaatas kokku rohkem kui 33,5 miljonit inimest, vahendas Reuters.

Obama ampaaniaklipi lasid samaaegselt eetrisse idaranniku aja järgi kell kaheksa õhtul kolm suurt televõrku – CBS, NBC ja FOX ning neli väiksemat kaablikanalit. Foxi programmis on ka tavapärane USA vaadatuim saade «American Idol», mille iganädalane vaatajaskond küündib keskmiselt üle 28 miljoni.

USA professionaalse pesapalliliiga finaalseeria viimaseks jäänud viiendat mängu, mis lõppes Philadelphia Philliese võiduga Tampa Bay Raysi üle, vaatas üleeile aga vaid 19,8 miljonit inimest. Seda kohtumist kandis üle Fox kohe pärast pika valimisreklaami lõppu.

Illinoisi senaatori selle nädala telerünnaku käigus vallutatud silmapaaride arv ei küündinud siiski nende suurusteni, kuhu jõudsid Obama ja McCaini hiljutised teledebatid, millel oli vaatajaid keskmiselt koguni 57,4 miljonit. Obama kõned demokraatide augustikuisel kongressil vaatas aga 38 miljonit ameeriklast.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles