Maaülikool püüdis tudengeid Facebooki ja trükimeedia abil

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Maaülikooli reklaam ja erialatest Facebookis.
Eesti Maaülikooli reklaam ja erialatest Facebookis. Foto: Eesti Maaülikool

Eesti Maaülikool reklaamis end sel aastal tulevastele üliõpilastele peamiselt trükimeedias ning Interneti suhtluskeskkonnas Facebook, kus sai täita isegi erialateste.

«Peamised reklaamiväljundid olid sel aastal trükimeedia ja Facebook. Tulime potentsiaalsele tudengile appi ning lõime oma Facebooki lehele erialatesti. Oleme üha enam panustanud pigem otsekontaktidesse ning vahetumale suhtlusele,» rääkis Maaülikooli kommunikatsioonispetsialist Marge Kohtla.

«Facebooki ja YouTube´i on ülikoolid läinud jõulisemalt kui varem, kuna see on parim võimalus jõuda noorteni, kes meile õppima tulemisest huvitatud on.»

Tema sõnul ei viidud sisseastumiskampaaniat Internetti mitte kulude kokkuhoidmiseks vaid selleks, et suhtlus potentsiaalse tudengiga oleks senisest tunduvalt kahepoolsem.

Sisseastmuskampaania teostas Maaülikool üksi, ilma välispartnereid kaasamata. Kohtla sõnul reklaamitakse ülikooli kui tervikut, kuid samas on on igale üksusele jäetud võimalus ise erinevates kanalites end tutvustada, et paremini oma sihtgruppideni jõuda. Kampaaniad on jäänud oma sisult üsna sarnaseks, kuid sõnumid on aastate jooksul muutunud.

Maaülikool on end juba aastaid tutvustanud ka potentsiaalsetele välismaalastest õppuritele. Kooli tugevusi ja pakutavaid võimalusi reklaamitakse peamiselt erinevate koostöövõrgustike ja välismesside kaudu. «Peamine infoallikas on rahvusvahelisel tasandil siiski erinevad internetileheküljed,» märkis Kohtla.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles