Piirijärjekordade süsteem GoSwift tõrgub Narvas

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Autode järjekord Narva jõe sillal ootamas pääsu Venemaale.
Autode järjekord Narva jõe sillal ootamas pääsu Venemaale. Foto: Andrus Karnau

Eile tööle hakanud piiriületuse eelregistreerimissüsteemis GoSwift esines Narvas juba esimesel päeval tõrkeid

Narvas 2. augusti varahommikul kell kolm oli süsteemis palju broneeringuid, kus sõidukijuht tegelikkuses piiriületusele ei ilmunud, teatas GoSwift. Selle tagajärjel olid nende autode numbrid tablool ning piirile ei kutsutud nende taga järjekorras olevaid sõidukeid. Süsteem pidi kustutama kahe tunni jooksul need autod, kelle broneeringuaeg on kätte jõudnud, aga kes ei saabunud piiriületusele.

Ootamata ära nende sõidukite automaatset kustutamist, võeti Narvas vastu otsus, et hakatakse teenindama reaalselt ooteala platsil olevate sõidukite järjekorda väljaspool GoSwift süsteemi.

Täna keskpäevaks taastati elektroonilise piirijärjekorra süsteemi töö ning korrigeeriti süsteemi reegleid nii, et mitteilmunud sõidukid eemaldatakse järjekorrast kiiremini. Kui sõiduk ei ole saabunud ootealale temale määratud tunnise ajavahemiku lõpuks, siis eemaldab süsteem sõiduki ning vabastab koha järgmistele.

Täiendavalt viidi ajutiselt sisse automaatse piirile kutsumisest teavitamine SMSi kaudu. Seetõttu soovitab süsteemi haldav firma, et piiri ületada soovijad registreeriks oma mobiiltelefoninumbri koos riigi suunakoodiga süsteemis.

Nimetatud SMS-teenus on ilma täiendava tasuta ja see kehtib kõikidele augustikuu broneeringutele.

Firma vabandas kõikide klientide ees, kelle piiriületus oli häiritud ja lubas teha endast parima, et täiendada ja häälestada süsteemi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles