Kaevurid said oma usaldustelefoni

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahulolematud kaevurid võivad nüüd usaldustelefonile helistades oma mure ära rääkida.
Rahulolematud kaevurid võivad nüüd usaldustelefonile helistades oma mure ära rääkida. Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Eesti Põlevkivi avas oma usaldustelefoni, kuhu helistades võib iga töötaja anonüümselt teatada võimalikest rikkumistest.

«Kontsernis töötab palju inimesi ning anonüümkõne aitab mingil määral võidelda neist mõne ebakorrektse käitumisega, ametialastest volitustest üleastumisega,» selgitas Põhjarannikule usaldustelefoni tekkimise eesmärki Eesti Põlevkivi kommunikatsiooni peaspetsialist Jelena Grigorjeva.

Tema sõnul ei ole telefon mõeldud laimamiseks ja pealekaebamiseks, samas kinnitas ta, et saabuvat infot filtreeritakse ega avaldata kusagil.

Küsimuse peale, mis laadi kõned usaldustelefonile saabuvad, kas on juba olnud juhtumeid, kui telefon on aidanud lahendada mõne konkreetse probleemi, vastas Jelena Grigorjeva, et sellist infot ei avalikustata, see on täiesti konfidentsiaalne.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles