Raplamaal sai liiklusõnnetuses surma Taxify autojuht Täiendatud 07.08 kell 13.15! Lisatud Taxify kommentaar

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Eile hilisõhtul juhtus Raplamaal raske liiklusõnnetus, kus kaotas elu 29-aastane mees. Tänaseks on selgunud, et tegu oli Taxify juhiga.

Rapla politseijaoskonna patrullitalituse juhi Margus Kaldma sõnul on selgunud, et 29-aastane sõiduauto juht ei kasutanud turvavarustust. ​Ta lisas, et praeguseks kogutud tõendite põhjal on alust arvata, et juht võis roolis tegeleda kõrvalise tegevusega.

«Esialgse info alusel saame öelda, et sõiduauto oli jõudnud peaaegu kohakuti veoautoga, kui keeras järsult vastassuunavööndisse veoautole ette,» ütles Kaldma.

Taxify juht paiskus kokkupõrke tagajärjel sõidukist välja ja hukkus saadud vigastustesse sündmuskohal. Sõiduauto, mis oli sõidujagamisteenust pakkuva Taxify ettevõtte kasutuses, deformeerus täielikult.

Taxify kommunikatsioonijuhi Marek Unti sõnul osales õnnetuses Taxify rendiauto, mida juht kasutas alates juunikuust. «Viimane Taxify sõit autoga tehti möödunud reedel, seega ei juhtunud õnnetus ei töö ajal ega pärast seda – tegu oli erasõiduga,» ütles Unt. Tema sõnul teeb Taxify politseiga koostööd nii palju, kui vähegi võimalik.

Unt sõnas, et Taxify platvormil sõitvad juhid on esmajärjekorras liiklejad nagu kõik teised, seega kehtib nende jaoks liiklusseaduse nõue liigelda ennast ja teisi ohustamata, olenemata sellest, kas tegu on töö- või erasõiduga.

Taxify avaldab kaastunnet õnnetuses hukkunud autojuhi lähedastele.

Lääne prefektuuri pressiesindaja sõnul sai häirekeskus esmaspäeval kell 23.19 teate, et Raplamaal Märjamaa vallas Tallinn-Pärnu-Ikla maantee 46. kilomeetril põrkasid kokku veoauto ja sõiduauto Volkswagen Golf.

Veoauto süttis kokkupõrke tagajärjel põlema. Seda juhtinud kaine 48-aastane Läti kodanikust mees sai viga ja viidi haiglasse. Kummaski autos rohkem inimesi ei olnud.

Rapla politseijaoskonna välijuhi Alar Smirnovi sõnul oli neile eilseks teada, et Tallinna poolt Pärnu suunas liikunud sõiduauto kaldus vahetult enne kokkupõrget vastassuunavööndisse. 

«Sõiduauto kaldus mingil põhjusel vastassuunavööndisse ja Pärnust Tallinna suunas sõitnud veoauto juhil ei õnnestunud kokkupõrget vältida. Miks sõiduauto oma sõidurajalt kõrvale kaldus, selle peab selgitama uurimine,» rääkis politseinik.

«Auto juhtimine eeldab täit tähelepanu. Kui juht asub autos tegelema mistahes kõrvaltegevusega, ei ole ta enam keskendunud kõige olulisemale – turvaliselt sihtpunkti jõudmisele,» lisas Smirnov. 

Kaldma paneb liiklejatele südamele, et sõitu alustades võetakse vastutus nii enda kui ka kaasliiklejate turvaliselt sihtpunkti jõudmise ees. Tema sõnul ei tohiks sellise mõtteviisi omandades ja vastavalt käitudes sirgel, hea teekatte ja nähtavusega teelõigul sellist õnnetust juhtuda.

Õnnetus juhtus teelõigul, kus lubatud maksimaalne sõidukiirus on 90 km/h. Juhtunu üksikasjad ja sõiduauto juhi võimalik joove selgitatakse välja kriminaalmenetluse käigus.

Tagasi üles