Tallinn pälvis e-teenuste eest Euroopa avaliku sektori auhinna

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna linnasekretär Toomas Sepp.
Tallinna linnasekretär Toomas Sepp. Foto: Raepress

Eile anti Maastrichtis Tallinna esindajatele üle Euroopa avaliku sektori auhind 2011. aasta saavutuste eest e-teenuste arendamisel.


Auhinna võtsid vastu Tallinna linnasekretär Toomas Sepp ja linnakantselei üldosakonna juhataja Anne-Mari Vunder, teatas Raepress.

Euroopa Avaliku Sektori Auhinda (Europan Public Sector Award) parimate saavutuste eest uute lahenduste väljatöötamisel antakse Euroopa Avaliku Halduse Instituudi (EIPA) initsiatiivil ja korraldusel välja üle aasta ning seekord juba kolmandat korda.

Kokku esitati sel aastal kolmes kategoorias kokku 274 kandideerimiskõlbulikku projekti 32-st riigist. Eesti oli esindatud kolme projektiga - Tallinn e-teenuste arendamise, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium keskkonnaalase ja haigekassa digiretsepti projektiga.

Esitatud projektide hulgast ekspertide poolt sõeluti I etapis välja 58 projekti 18 riigist, nende projektide esindajatele anti täna Hollandis, Maastrichti raekojas linnapea ja EIPA direktori poolt üle Euroopa parima praktika auhind. Tallinn pälvis tunnustuse virtuaalkeskuse ja täisautomaatsete e-teenuste arendamise eest.

«Kahtlemata on see suur tunnustus, mis näitab, et oleme avalike teenuste arendamisel Euroopas esirinnas,» ütles linnasekretär Toomas Sepp. «Tallinn võiks olla selles valdkonnas teistele omavalitsustele ja ka riigiasutustele eeskujuks. Samas tuleb tõdeda, et kõigi teenuste kättesaadavuse tagamiseks on veel palju ära teha.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles